onsdag 14 april 2010

Vilken härlig kvälls promenad jag fick mig luktade så gott ute efter vägen där dom håller på att avverka skog.

Nu längtar jag till en massa saker som ska hända här framöver, både små saker som gör vardagen mycket roligare och sen längtar jag till solen när vi åker utomlands ska bli så härligt, ska bli helt underbart att bara vara lediga hela familjen tillsammans. Sen hoppas jag att jag kan få min vilja igenom i sommar, hoppas hoppas hoppaaaas vad det är får bli en hemlis ett tag till om de nu går att genomföra.

Imorgon jobbar jag dag med Linda, längtar nu va de länge sen vi fick jobba i tillsammans, tror att det blir en kanon dag.

Nu får ja snart besök av bror och hanns kompis blir bra de lite sällskap när Jörgen liks ska iväg på bio.

3 kommentarer:

  1. Hej svejs!
    Har pratat med " tjejerna " på Facebook:-) och vi har bokat in lunch här hos mig nästa fredag!!
    Hur har du det då? Visst kan du haka på?!! :-) Vore jätteskoj!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jo jag hakar på, jobber ju kväll så jag hinner följa me, blir jätte kul att se hur ni bor.

    Kanooon och jätte kul då ses vi då. KRAAAAM

    SvaraRadera
  3. Jag hörde att du också kan haka på. Men så trevligt, tänk att alla kunde komma samtidigt!!:-)
    Ska bli jättetrevligt!!
    Ha det gott och trevlig helg!! KRAM

    SvaraRadera