söndag 25 april 2010

Har hunnit med en hel del idag trots att jag jobbat mest hela dagen och kvällen. På morgonen satte jag igång med att putsa fönster i köket något som jag inte gillar att göra! Men gud så fint de blev!!! gick länge och beundra utsikten, ganska vackert utanför den där rutan faktiskt och så rent de såg ut inne oxå få se om Jörgen har tagit bort resten av ruterna (vi har dubbla gamla fönster) eller om jag får göra de imorgon så att man även ser ut åt andra hållet. Stod även och grävde en stund i jordgubbslandet och rafsa boret lite höstlöv medans getterna åt på själva planterna, dom är ju helt omöjliga, måste ta och sätta upp ett stängsel åt dom snart, före dom hinner sabotera allting.

Åkte ju iväg och skulle köpa skor men hittade inga som jag ville ha, så det blev ett par trekvarts träningsbyxor istället, ja jag behövde ju de me, nu fattas bara kanske ett nytt linne, folk tror nog att jag aldrig tvättar mina träningskläder springer ju runt i samma hela tiden, så jag tror jag måste investera i lite nytt får nog ta och besöka Jossans butik snart.

Imorgon blir det ett turbo pass på gymmet på morgonen rygg och tuttar ska de tränas, för sen får jag ju besök, va roligt att få bju på lunch. Är lite dålig på att bju hem folk, är nog så van att folk bara kommer förbi. Sen ska jag kanske iväg och leta skor när Jörgen kommer hem tror inte att barna uppskattar skoaffärer, är inte så sugen på att ta med dom heller, lika bra att göra ute saker med dom om de liks blir bra väder blir bäst så.

3 kommentarer:

  1. Ja nu är de dags att du byter ut de gula mot något nytt bruden;) hi hi.
    Ses snart!!

    KRAAAM duktiga du.. förresten, mina fönster behvöer oxå putsas, ja kan bju på kaffe om du gör de;P ha ha

    KRAAAAAAAAAAAAAM

    SvaraRadera
  2. Jaaa men se trevligto få bli hembjuden på lunch!! Ska bli gott!!
    Ser framemot att få träffa de där bräken oxå=)

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Jossan!

    Ja jag tror oxå de e dax för lite nytt, eller ska ja kolla på tradera om jag hittar ett lika dant, men då måste de ju va lika urtvättat, hahaa.

    Nähe du hatar att tvätta fönster, så kaffe får du nog fortsätta att bju på.

    KRAAM på dig söting!

    Linda!

    kul att ni kom förbi så roligt att de blev lite liv här ett tag.

    krAAAM

    SvaraRadera