tisdag 30 juni 2009

Trött

Idag har jag jort ett allvarligt försök med att handla kläder. Hittade ingenting!! Jag måste vara sämst på att handla kläder, eller extremt kräsen, jag försöker att tänka att, allt ser ju bättre ut än det som hänger i garderoben, men jag lyckas bara inte hitta något, tror jag behöver dra med mig någon, någon dag.

Var på gymmet idag och tränade rygg, tänkte att jag skulle slippa värmen inne på gymmet, men det jorde jag inte, luften stod helt stilla där inne, trots det gick min rygg träning hyfsat bra. Tror att det snart är dax för en vilo vecka börjar känna mig lite trött eller så är det järn brist ska ta och köpa järn tabletter, tror att jag behöver det, och en veckas vila. Blä idag är jag nog bara trött och grinig. Men imorgon blir det en kanon dag! det ska jag se till, behöver ju inte ha två less dagar på raken!!!

3 kommentarer:

  1. Kom hit till mig vet ja, så går vi och shoppar(eller du iaf för jag är fattig) :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men tror du jag e rik eller!! Men jag tror nog du skulle kunna hjälpa mig. Får väll spara mina små pengar så får vi ta en runda när jag komma till dig. Föresten Jörgen vill följa med har ni plts för två?

    SvaraRadera
  3. Självklart har vi plats för två..Kul att han också ska med! Såg att du var ledig i helgen, vad skönt! Själv åker vi hemåt imorgon och stannar där tills på måndagmorgon. Alla syskon ska hem så det blir skoj att träffa alla :) Hoppas ni får en bra helg med fiiint väder! Kram påre

    Lottas blogg: www.lilll8.blogg.se

    SvaraRadera