måndag 15 juni 2009

Måndag och en ny vecka

Hej o håå, en ny dag och en ny vecka, och snart e de ju midsommar, vad ska man då hitta på? Skulle vara skönt att bara vara hemma med familjen och basta och äta något gott, eller åka till mamma och pappa. Undra om lillebror ska hem, ska du de? Känns inte alls lockande att fara iväg på fest.

Ser fram emot dagens träning, får bli axlar och biceps, benet mitt jävlas fortfarande så de blir benträning senare i veckan, annars brukar jag börja veckan med ben träning, då har man ju gjort bort de. Skulle vela ha lite lättare att bygga på mig ben, men dom har alltid varit extremt spinkiga, har väl ärft pappas kråk ben. Hur ska jag göra? kanske ska jag börja dela upp fram och baksdia och köra baksidan av benen när jag kör rygg. Jorde de förut men då får man ju tränings värk i bena två gånger i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar