torsdag 25 juni 2009

Se vad katten har dragit hem


Uch vad vidrigt!! undra om det är en råtta eller en stor sork eller vad är det?? den var då ca 15 cm stor fy, ser ni dom stora gula tänderna? pest djur! Men katten va ju rå stolt, över sitt lilla byte.

Dagens ben pass gick så där kände mig lite frånvarande och svag. Brukar tycka att ben passena brukar gå bättre senare på dagen då jag fått i mig lite mera mat. Så när jag kom hem, fikade jag och for och cyklade upp till berget, hur jobbigt som helst uppför (mitt flås är nog inge vidare),men ner gick det hur fort som helst jag kände mig som ett litet barn när jag for ner för, och fnittrade för mig själv, hur kul som helst. ska nog ta en tur upp imorgon igen.

Igår kväll satt jag och bläddrade i en hund bok, jag är så sugen på en hund. Jag och Jörgen värkar vara ganska överens om att det blir en Bullmasiff eller en riktigt härlig stor blandras. Han vill verkligen inte ha en Sanktbehrnad så vi får väll kompromissa om något som passar oss. Längtar iallafall efter att ha en till liten familjemedlem här i huset. Känns så tomt här ibland om båda barna är hos kompisar.

Nu väntar snart jobb , ska bara äta sen har jag inga mer kvällar den här veckan skönt och imorgon är jag ju LEDIG, och då blir det ju fiske och träning längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar