lördag 20 juni 2009

KALAS

Idag fyller Jörgen år, äntligen har jag fått ge han hans present. Har ju velat ge han den hur länge som helst. Idag fick jag ge han den, han har faktiskt varit ute och cyklat reda. Snart blir det kalas, har bakat två tårtor och de brukar gå åt när hela fika sugna släkten sätter sig ner vid fikabordet.

Har även hunnit med ett tränings pass på morgonen trodde att jag skulle bli själv på gymmet, eftersom de var midsommar afton igår, men de vart jag inte. Roligt att inte alla ligger hemma och är bakis. Tycker själv inte att de är värt att missa en hel dag pågrund av alkohol, vist kan jag ibland tycka ett de kan vara roligt att fara på fest , men de är då väldigt sällan, sen tycker jag inte heller att mina barn ska lära sig att man ska dricka sprit bara för att det är en helg dag.

Oj nu sjunger släkten där nere måste gå ner fortsätter skriva sen.

2 kommentarer: