måndag 15 juni 2009

En kanon bra dag

Jag har kanske fått ett nytt jobb, på en skola. Jag ska vara i en special klass som stöd för en person. Så himla rolig och jätte intressant att få följa någon och se denne utvecklas Dessutom kommer jag inte att behöva jobba helger. Ska bli skit kul och jag längtar efter att få börja, skulle kunna göra de på direkten!!!

Träningen gick jätte bra idag kände mig stark och glad. Så nu väntar en varm skön bastu, mysig att basta när de regnar mot plåt taket.

Jag sitter igen, och funderar på hur man får in bilder där på sidera av bloggen. Att de ska va så svårt, för de e ju inge svårt att lägg in dom här. Det skulle även va kul att ha en fin design på bloggen, har ju sett endel som har super fina bloggar. Men de e då rent överkurs för mig tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar