onsdag 17 juni 2009

En lat dag

Mina barn och min lillasyster.



Idag har jag känt mig extremt lat uch, tycker inte om att känna mig lat. Har ju massor jag borde göra som tillexempel rensa ogräs i jordgubbslandet men hur roligt e de. Tror att jag ska ta mig en kvälls promenad i skogen, då känner jag mig säkert piggare.

Imorgon är jag ledig skulle vela åka upp till mamma och rida. Eller om de e fint väder så skulle jag vela åka iväg och fiska, tycker om att fiska man blir så lugn av att sitta där och titta på flötet, så mysigt. De e så roligt för Tilda hon tycker oxå om de. Hon e så söt när hon sitter där med sitt met spö. Ludvig däremot har alldeles för mycket spring i kroppen, så det slutar med att met spöet är ett svärd och linan och kroken blir bara ett trassel. De är ganska roligt hur otroligt olika dom är. Ludvig han är super energisk och sitter aldrig still. Tilda hon är en liten drömmare som kan sitta och rita eller pjota på med någonting hur länge som helst.

I alla fall så blir det ben träning imorgon, det jag ser fram emot. Och imorgon känner jag mig säkert mycket piggare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar