måndag 29 juni 2009

ny vecka

Vad ska man nu hitta på?? Jag och barna är ju lediga idag, tror vi ska ta och handla mat nu på morgonen så slipp man göra de sen. Sen blir det nog stranden.

Igår kväll for jag iväg och fiskade, mysigt det va jätte fint väder, och jag fick ett par styckna.
Dock fick jag fara själv med hunden, fick inte me mig någon annan.


Ser fram emot dagens tränings pass, ska bli kul, och jag hoppas det inte är så varmt inne på gymmet. Sen skulle jag även vela ha tid för att gå på stan, panik jag har ju inga sommar kläder!! Det behövs verkligen lite nytt i garderoben för nu är den katastrofalt tråkig! Tycker att det är jätte svårt att hitta något som man trivs i och som passar en, kanske ska ta och gå där en regnig dag istället, nu blir man ju nästan svettig bara av tanken att stå i ett prov rum, är nog ingen gå på stan människa. Näe nu ska jag ta min lilla flock och bege mig till affären

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar