söndag 28 juni 2009

Söndag

Har varit ute på en cykel tur upp till bergt. Skönt med en tur före det blir stekande hett. Jag får alltid lite björnskräck när jag är där uppe alldeles själv, så åker jag där och tänker på om den skulle hinna ifatt mig om jag skulle vända och cykla neråt, tillslut är jag så skraj så att jag måste vända, och det blir alltid att jag vänder på samma ställe. Måste ta och komma på en annan backe som är garanterat björn fri.

Igår blev jag ganska besviken vi hade ju barn vakt, och jag hade ju tänkt gå runt på stan med Jörgen. Men redan på väg dit fick jag värdens migrän så jag åt på stan, sen åkte jag hem och la en kudde över huvet och sen sov jag från åtta till halv sex imorse. Typiskt när man nu har barn vakt.

Näe nu är det dax för jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar