tisdag 16 juni 2009

Idag blev det rygg träning


Det är ganska roligt att knäppa kort, då ser man ju att man faktiskt förändras i kroppen. Jag har inte längre rygg kotorna framme (så mycket i alla fall). Träningen gick så där, var lite seg till en början men de gick över efter att jag värmt upp lite granna.
Har försökt att sy klart en väska idag, men jag blir så irriterad!! de blir inte som jag tänkt. Jag såg nämligen en väska som jag ville ha, men som jag tyckte var alldeles för dyr, så jag tänkte att jag skulle sy en. Men vid de här laget ångrar jag min dum snålhet. Så blir de alltid när jag ska sy. Jag tror att de ska bli kanon bra men ändå så har jag skåparna fulla av halv färdiga projekt Jag får nog hålla mig till att fota och måla tavlor de blir ju klart iallafall och jag slipper bli irriterad.
Nu e de snart dags för lite jobb. Sen e de bara en arbetsdag kvar, och sen är jag lång ledig LÄNGTAR.
Såg även sanktbhernad valp idag, Så söt!! har velat ha en sådan länge fast en kort hårig. Tror att de skulle passa våran familj perfekt, men Jörgen han tycker att dom e för stora. Men nog tror jag att jag kan över tala han till de, och eftersom vi inte ska ha flera barn så kan vi väl köpa oss en varsin hund, när vi nu har tid me de. Men först måste våran lilla Rur få vara gammal ifred utan någon jobbig valp kring sig, hon e verkligen en hund som tycker valpar e en pina, helst stora hundar som bara trampar på henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar