onsdag 24 juni 2009

en sjuk hund igen

Nu är hon sjuk igen, Rut våran lilla hund. Hon har väldigt lätt för att få analsäcks inflammationer, uch uch!! men den här, som hon har nu hade redan spruckit fyfan. Så nu har jag tvättat rent med sår rengöring Det är så jäkla vidrigt!! det rinner ju ut grå sörja ur såret,och hon är så nere och ledsen tycker så synd om lill gamlingen, tur det går över fort.

Har varit på en lång promenad upp till berget idag. Riktigt fint väder har vi, första gången i år som jag tar en promenad i kort byxor och sport bh, sommaren kanske kommer nu.

Sen var jag iväg på budo och fitness och handlade lite nytt protein med kokos smak. Alltid roligt att handla där, och få sig en liten pratstund. Undrar om det är gott ska provsmaka det senare. Fick även hjälp av Jossan med hur man lägger in bilder på sidorna av bloggen, ska prova lägga in bilder där senare, det värkade ju inte så svårt. Tack så mycket, för att du visade hur man gör, tror jag glömde säga det, så snällt av dig!!

Hoppas det blir fint väder på fredag, eller lördag är ledig på fredag. Tänkte att jag skulle ta med mig ungarna och fara och fiska. Vet ni vart jag brukar fiska hahaa. Jörgen och alla andra tycker att jag är knäpp och jag får nästan aldrig med mig någon annan än barna. Men jag brukar fiska på naturistbadet som ligger här i närheten. Jag bryr mig värkligen inte om dom nakna människorna, tycker INTE att gamm gubbars gamla kön är intressanta men de är ju lite konstigt hur dom bara kan gå omkring där alldeles nakna, jag trodde först inte att dom skulle vara det, men jag hade fel. och gud vad jag höll på att fnissa ihjäl mig när jag var dit första gången. Anledningen till att jag fiskar där är för att man får jätte bra med fisk där, och att stranden är otroligt mysig och barnvänlig sen är det ju väldigt lite folk där, typ inga. Är det någon som vill följa med och fnissa och fiska??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar