fredag 26 juni 2009

en dag med fiske och bad



Undra varför bilden hamnade åt fel håll aja. Idag har jag och barna varit på stranden, jätte mysigt, och det var faktiskt varmt i vattnet Till och med Rut (hunden) blötte sina tassar.
I dag har det verkligen varit varmt, jag som aldrig annars brukar bränna mig, har jort det. Kanske ska ta och börja använda solskydd, dumt att kanske inte göra det.
Har precis kommit hem ifrån gymmet träningen gick bara bra,tränade tuttarna och triceps, men tror jag ska köra på morgonen istället, så att det är lite svalare där inne.
Ska inte träna alls i helgen bara gå och cykla, skönt att ha jort bort träningen under veckan, helst när jag jobbar hela helgen, även fast jag bara jobbar till tre. Sen är det ju roligt att göra annat oxå, ska kanske ner på stan i morgon och äta och titta på gamla bilar, inte för att jag är bil intreserad, men det är Jörgen, jag tycker att det är roligt att bara komma ut och titta på folk.
Sen ska jag försöka ta mig iväg och fiska igen, vart ju mera bad än fiske idag.

3 kommentarer:

  1. Hej Vännen min!
    Vad roligt det var att läsa din blogg! :) Tycker inte alls att du på något sätt är korkad utan du är en smart och härlig person, det är bara du som får för dig saker. Sträck på dig kvinna!
    Jädrans vad muskler du fått sen vi såg dig sist, kul att träningen ger resultat. Själv har jag inte en muskel än på min bleka kropp, men nu har jag köpt mig en cykel och hittat en bra runda på ca. 1 mil så nu ska här cyklas iaf. Det är vila med fotbollen och den kör igång om 2 veckor. Saknar dig och hoppas att du kommer ner till oss snart! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är på väg!!! Saknar er oxå!! Men jag fattar inte varför ni ska bo där!! det är ju så långt dit.ska ta och kolla hur tågena går, Vad roligt att du har köppt en cykel, jag köppte ju en åt Jörgen. Hahaa han skulle cykla på bakhjulet, tror du int han jorde värsta vurpan, ska ta och köpa en hjälm åt han. Kram på dig och ja vi ses snart.

    SvaraRadera
  3. Låter som en bra idé med hjälm när killarna ska stila så där! :) ha ha Ha en bra dag trots jobb i finvädre. Kram

    SvaraRadera