onsdag 29 september 2010

Blir ju inte så jätte mycket vila ibland på mina vilodagar,på jobbet blev de en härlig promenad i de fina höstvädret och sen skulle Tilda ut och rida så då gick ja brevid henne, oj vad ungen flög av idag, uch måste köpa en ny hjälm åt henne, hon landade på huvet så då tänker jag att den kanske inte håller lika bra för nästa avåkning. Men hon e vansinnigt modig min lilla tös hon klev upp på hästen igen utan att fundera. Tror de ibland gör mest ont i mig blir ju så rädd att de ska gå illa ju. Nu har Jörgen åkt på träning och då får jag ha hela soffan och teven ifred helt underbart ju!!

Imorgon hoppas jag att jag får sällskap av jossan på gymmet de vore trevligt! Annars hinner vi ju inte ses i veckan.

Nu måste jag skynda mig till soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar