onsdag 1 september 2010

Sitter på jobbet och har redan förbrett för dagens pass, träningskläderna åkte på redan nu på morgonen! Längtar till gymmet!!!! Fick en fråga av en mamma på dagis igår, hon undrade hur jag hann me allt, och då tänkte hon väll på träning och barnens intressen, de går om man vill och med vissa bortprioriteringar så hinner vi göra de som vi vill och de vi tycker att vi behöver göra, som matlagning tex, jag gör storkok och en stor sallad av vitkål de sparar jätte tid och sen är de jätte skönt att veta att det finns färdig kyckling eller köttfärs i frysen bara att micra på och äta. Och vissa dagar då får de ju bli så att vi går om varandra och för oss gör de inget. och sen finns de ju en anledning till att jag inte jobbar heltid oxå, de skulle inte funka.

Vilken rolig höst jag har att se fram emot, hoppas de blir en rolig kurs nu i höst skulle va riktigt kul!!

5 kommentarer:

  1. Jag är PÅ!!! Vi kollar upp det imorrn!!!=)
    Ska bli så kul att umgås heeeeela dagen imorrn!!!
    PUSSS

    SvaraRadera
  2. Nyfiken...vad är det för kurs? :-)

    SvaraRadera
  3. Ni hinner ju för att ni skippar sexet, ha ha

    SvaraRadera
  4. Hahahaha exakt Jossan...huvudet på spiken!!!=)

    Nia vi funderar på nån fotokurs...=)

    SvaraRadera
  5. Hahaaha ja de kan ju stämma!!

    kramkram på er

    SvaraRadera