söndag 19 september 2010

Vilken kanon vecka jag har att se fram emot, är nog ledig en del, hoppas att jag hinner göra bort lite, tycker att Jörgen ska leta fram en figursåg åt mig, så jag kan gå lös inne i Tildas rum.

Jaha nu satte sig Linda nästan sig i knä på mig, gud va hon måste gilla mig! pusss på dig din goding vet att du gillar mig.

Imorgon är planen att jag ska träna rygg på morgonen! och sen blir de ett pole pass sent på kvällen, vill lära mig ett nytt trix som heter rock star hahaaa va coooolt, eller hur? har skrivit ut en massa bilder på trix som jag vill lära mig. Gud så sugen ja blir på att pola när ja tänk på en massa roliga övningar måste bara skaffa mig en egen stång de går ju snart inte att vara utan en, har ju massor av inspiration!!!

5 kommentarer:

  1. Klart att jag gillar dig.=) Men du gillar ju mig mer!
    Nu satte jag mig ju inte i knät utan på en stol bredvid dig men du ville väl att jag skulle sätta mig i knät me tanke på hur du satt och flåsade mig i örat!!!=)

    SvaraRadera
  2. Försökte ju bara hotta upp dig!
    hahahaaaha

    SvaraRadera
  3. Tack själv syns snart igen.

    KRAAAAAM

    SvaraRadera