måndag 13 september 2010

Vilken kanon dag! Fick till ett gymm besök på morgonen, rygg kändes bara bra, fick ju hjälp men råkade börja skratta hahaa. Nästa gång kan ja försöka vara seriös.
Sen mötte jag upp två sötingar(Jossan och Emmy)på stan fick i mig en god lunch och nästan en heldags traskandestan. Tycker om er ni är så söta!!

Stötte idag på en gammal vän oxå som ja inte har sett på fleraflera år, tycker om han och önskar att de någon gång går bra för han. Fick iallafall ge han en stor kram och säga att jag har tänkt på han och funderat på hur han mår. Tror inte han har hört de från många förut för han såg som så förvånad ut. Hoppas att han kämpar på för han förtjänar ett så mycket bätre liv, vore så kul om jag fick se han om några år och få höra av han att han skulle va drågfri!!!

Idag hade jag först tänkt att jag skulle på op på kvällen men de får jag stå över har alldeles för ont i mitt skinn, bara att ta på sig byxerna gör riktigt ont! ajaj huden får heltenkelt vila idag.

Blir en singel kväll framför teven i kväll vist är de Idol hoppas de, min kropp känns mör och de ska bli skönt att ligga i soffan.

2 kommentarer: