fredag 1 oktober 2010

Titta va jag har i ugn!! kladdkake muffins ska bli riktigt gott!!
Idag har jag haft alla möjliga sug, både bra och dåliga, ialla fall så valde att baka.

Har haft en riktigt trött dag idag, började dagen med ett pole pass inge grepp om stången idag och jag kände mig mest som en ograciös potatis, men men så kan de ju vara ibland, kan ju inte alltid gå grymt bra heller, får hoppas på att benpasset går bättre imorgon. Och imorgon åker vi till mina kära vänner som bor i S-vall längtar efter er!!

Har varit hos Pia idag och masserat mig vilken underbar kvinna! Fick mig en liten tanke ställare när jag prata med henne, ibland så lyckas vissa personer ställa dom rätta frågorna och på något vis göra så att man blir medveten om sina brister.Ja även perfekta jag har saker att jobba me hahahaa. Tror i alla fall att jag är på god väg till inre ro eller vad tror ni?

Nu tror jag att muffina är klara och snart får vi besök av M och A, vilket myyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar