onsdag 15 september 2010

Vilken slö dag de här blev hade ju tänkt börja riva men hittade ingen figursåg (undra om J har gömt den) istället började jag sy på lite små projekt, inget blev som ja ville och sen upptäckte ja att de va åt helvete för lite tyg, måste beställa lite fina tyger. När de blir höst så vill ja ofta pysslame små saker, blir lite frustrerad när jag har en massa inspiration och så finns de inga grejjer till de.

Är de någon som har ett förslag på en tatuering åt mig? har bara fått konstiga förslag hahaha, vet inte vad jag har för vänner egentligen? hur skulle de se ut me texten köttfärs på axeln samt olika könsdelar lite här och var och en massa konstiga ordspråk, jaja alla kan ju inte tycka lika.

Imorgon kväll blir de gymmträning för mig! de blir bra de, är riktigt sugen på ett grymt bra gymmpass, idag gick de hyfsat bra att träna, är sugen på att dra på op oxå när ska ja få till de? undra om ja ska ta me mig Ludde dit, de skulle han säker uppskatta vilket paradis för han få klättra hur mycket som helst. Föresten är de ingen som vet var man kan köpa klätter klossar föresten? tänkte sätta upp dom i hallen, gud så kul för barna, då skulle man ju kunna sätta upp dom efter hela väggen.

3 kommentarer:

  1. Heeej
    Jag ska dit på mrogonen i morgon.
    Men är L sjuk??

    Nu filmdags här.
    Kramar om dig fina du!

    SvaraRadera
  2. Jaha, då får ja klara mig utan dig!
    Näe han ska bara va ledig.

    kraaaam på er själv ska ja jobba ett tag till.

    SvaraRadera