lördag 25 september 2010

Idag har vi fått åka hemifrån Jörgen skulle ha en killfest hemma, hoppas dom har de trevligt, undra hur de gick me matlagningen ska bli spännande att höra. Fick en liten stund till samans hela familjen idag, vi åkte iväg på en liten runda Jörgen passade på att handla lite skyddsutrustning i Jossan och Jockes butik. så skönt att han har hittat en idrott som han gillar, nu har vi varsina intressen att vara besatta i Jörgen han luft boxas och jag hänger i stolpar.

Vi har haft en kanon dag idag ingen träning, utan har vilat helt idag, ätit och dessutom sovit två timmar mitt på dagen gud så skönt, blir alltid lat när jag kommer hem till mamma och pappa, sen är de ju så mysigt att sova me en hund oxå. Nu blir de snart fika igen!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas vi kan ses något snart!

    Hör av dig när du har tid.
    I morgon blir de nog morgon träning för mig.

    Kramar om

    SvaraRadera
  2. Ja de hoppas ja me!!
    Jobbar fööööör mycket i veckan, hela fyra dagar. (hur ska de gå). Imorgon jobbar jag dag, så de blir efter jobbet träning för mig. PÅ torsdag jobbar jag kväll, så då har ja hela förmiddagen ledig. Annars så kan man ju ses på eftermiddagen.

    kramkram

    SvaraRadera