fredag 10 september 2010

Sådär ja nu är storhandlingen äntligen klar, kände mig helt trög i huvet när jag gick där runt hyllerna, visste inte riktigt vad vi behövde här hemma hittade iallafall en super god choklad tror inte den finns kvar så länge. Någonting som jag ska försöka bli bättre på är att försöka ta mig iväg och hälsa på folk på kvälls tid, om jag inte hinner me de på dagarna, gör så mycket att träffa någon annan än sin familj. Nu sitter och väntar på Sandra som skulle komma förbi, ska bli mysigt att ses har ju inte träffat hon på ett tag. Och sen hoppas jag på att jag hinner besöka gymmet en snabbis när Jörgen kommer hem. Nu kommer solen fram oxå! kanon för vi ska hinna ut och rida hade velat göra de själv idag, utan barn och bara gott ut på en skogs promenad men de funkade inte så då får Tilda rida istället blir bra de me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar