tisdag 14 september 2010

Oj så trött jag blev nu skulle bara vela gå och lägga mig i stället för att åka på stallet. Har jobbat med två sjuklingar idag, uch såg bara stora gröna baciller flyga överallt, fan Linda om du har smittat mig!! Hoppas att det är de jag har haft så att jag inte blir sjuk igen. imorgon blir de gymmet för mig på morgonen, undra om J ska dit, många J mena dig Jossan inte Jörgen Sen blir de kvälls jobb skulle vela bege mig ut på en ridtur om de blir fint väder de vore mysigt de, men jag har ju ingen hjälm känns fel att rida utan ju de e väll då man skulle trilla av.

Är galet sugen på att riva en pytte liten vägg där uppe på övervåningen, ska höra va Jörgen sägger eller så håller jag tyst om de och sätter igång me de bara. Vi ska ju på Ikea snart och jag skulle vela få till Tildas rum, tänkte sätta upp ett stort skrivbord som täcker ena sidan av en vägg, då får hon massor av plats att skriva och rita på.

Nu måste ja ta och värma på lite mat sen ska vi ta och bege oss.

3 kommentarer:

  1. Hej gumman

    Nej har jag har flåsdag i morgon, 30 min ska läggas på lite kondis om benen säger ok:)
    Men jag kanske kan köra på crossen på gymmet...vi får se:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hörru vet du....jag är pigg idag!!! Bara lite småsnuvig.
    Kan det ha vart nån reaktion på träningen på måndag kväll samt att jag gjorde illa muskeln?!?!

    PUSSS

    SvaraRadera
  3. Hej Jossan! Hmm undra om du ska träna på kvällen imorgon?
    De ska jag!
    KRAAAAAM

    Linda ja de kanske de kan fast inte får man väll feber av att träna, ja tror du har en höst sjuka!!! KRAAAAM

    SvaraRadera