tisdag 4 januari 2011

Vilken lycka jag känner, nu har vi bokat in en träff för ett besök hos uppfödaren!!
Längtar efter en nos som väcker mig på morgonen, och en hund att trycka ner näsan i och lukta en massa på, valp luktar så gott men mest av allt längatar ja efter en ny trogen vän!! Det är fruktansvärt tomt utan en en hund nästan en otäck tomhet, ibland kan jag om vi står i hallen så kan de ibland kännas som att Rut sitter där och vill följa me, och om jag ska bädda sängen så kan jag ibland tro att hon ligger under täcket, tänk vad man vänjer sig vid deras närvaro och vilken tomhet de blir efter djur.
Men den här våren kommer de att vara valpar över allt hihihi så mysigt, många som ska ha hund i år kan ju nästan anordna egna valp träffar.

Träningen i dag gick kanon bra, kändes helt underbart i axlar och biceps!!!
Jörgen han va riktigt tidig på gymmet idag, galet!! jag har inte så bråttom till gymmet som han skönt att sova när man har möjlighet till de.

Nä nu ska jag packa ihop maten som ska me till jobbet, fika sen fara.

4 kommentarer:

  1. När åker ni???? Ni lånar väl vår GPS?!
    Vi åker och tittar på vår goding på fredag....!!!
    Valpar överallt....kommer nog att bli kul...!

    Ha det så ses vi på jobbet imorrn...

    PUSSS

    SvaraRadera
  2. Ja vi åker den 28/1 ja de blir så mysigt med en massa valpar överallt.

    synes imorgon kramkram

    SvaraRadera
  3. kulit att ni bokat träff nu......ja hoppas att jag blir vän me er hund :-)

    hörde att du svingat lasso som lucky luke och "ägt" manegen igår hahaha, hoppas de va kul....ja längtar tills jag ska dit, är supersugen (inte säker på att jag kommer ihåg hur jag tar mig upp dessvärre haha).

    SvaraRadera
  4. De blir du säker vän med v¨åran Riva.

    Jodu hahaha eller hur, man satt ju så högt uppe fast efter ett tag så kändes de bätre.

    kramkram

    SvaraRadera