måndag 31 januari 2011

Kan inte sluta att tänka!!

Varför drar jag alltid till mig människor som sedan visar sig vara oärliga eller till och med ibland kanske möjligen farliga eller kanske inte helt friska?? Det slutar ju alltid med att jag blir besviken på dessa människor, kanske för att jag inte trodde just de om den personen.Eller är jag för snabb på att lita på folk eller va fan e de??

Blir så jäkla less på mig själv!! Men de stämmer nog de Jörgen sa att efter som jag inte är så kontaktsökande och helre väljer att sätta mig själv, om det finns mycket folk runt i kring ja jag kan väll sägga att jag kanske till och med är en liten enstöring hahaa. I allafall så kanske den där personen ser de som en möjlighet att ja henne ska jag minssan borra in i mina klor, kanske tycker denne att, oja hon ser ensam ut. Ja jag trivs med att vara ganska mycket själv har faktiskt stundtals riktigt trevligt!! Och jag trivs inte heller när de blir för många i min omgivning. Äh nu skiter jag i att skriva mera nu går ja och lägger mig!!

2 kommentarer:

  1. ödsla ingen energi på dom som tar all din ork........hoppas jag är en av dom som du blir glad av att träffa :-), tänkte komma ut nån dag om du är ledig. kram

    SvaraRadera
  2. Heeey! Jag försökte faktiskt bara uppmuntra dej till att stretscha. Det var omtanke!! ;P

    Nej men seriöst. Säg högt till dej själv "Släpp det" så fort du ältar skit. Det funkar till slut :)

    SvaraRadera