onsdag 26 januari 2011

Idag har ja fått massage på mina ben, och stänga order om att jag MÅSTE börja stretcha, de e ju så tråååkigt!! Vem vet kanske tar jag och chockar kroppen med yoga någon dag. Skönt va de i alla fall att att få massage på bena och roligt att välja de i stället för rygg massage tror att mycket kan sitta i ben. Efter jobbet ska ja ta och stor handla, kylen har åter i gen börjat att eka och just nu är den riktigt tråkig, de gillar inte jag, vill ha olika färger där inne blir så mycket roligare att äta om de finns lite att välja på.

Nu är de bara två dagar kvar tills vi åker till Stockholm och tittar på Riva, gud vad jag längtar!! har suttit och beundrat bilderna och funderat på vem av dom de e som ska flytta hem till oss ihiiiii.
Ska nog påbörja ett litet projekt åt henne, en hund bädd tänkte köpa en bäddmadras och dela den i mitten och sy ett stort överdrag på de har ju lite tåligare tyg hemma som blir perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar