torsdag 20 januari 2011

Känner mig så llllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeees så de kryper i min kropp, känns om att jag bara har varit hemma med sjuka barn i evigheter och snart tror ja ta me fan att jag har skurat sönder golvet!!!!!!!!!!!!!!!
JAG VILL SE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLK!!

Ikväll blir de gymmet ska va redo och fara direkt då Jörgen kommer hem, ja äta tillsammans ska vi väll kanske göra. En storhandling vore inte helt fel efter de kyckling förrådet ser ut att börja ta slut, och även vårat protein pulver förråd.

Tror att jag ska rasta mig själv och Ludde, ser ut att vara riktigt vacker ute, de va de igår kväll när jag va ute på en kvälls prom så vacker med en full måne som lyste upp snön på träden riktigt fint!!

Måste iväg på lant manna och handla lite grejs åt Vera och Bodil dom bräkar som bara den där ute, tror dom e riktigt sura nu, höet tog slut igår så de måste köpas nytt idag helst nu.

3 kommentarer:

  1. Hej rastlösa mamman;) Du får hälsa på mig om int anne:D De gör mig glad i allafall. Jag kommer träna tidigt i morgon, sedan får jag besök vid 10, hur ser de ut för dig i morgon, var de kväll för dig eller?
    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. hej, du kralliga bruden jag hittade ett rött betterbodies linne som jag fick av dej för att det var för stort, och de va för litet för mig så det är aldrig använt......men jag gissar att du vuxit i det nu ;-). kram

    SvaraRadera
  3. Sandra hej, men du kanske kan ha de sedan eller kasta bort den jag tror int ja vill ha den.

    SvaraRadera