onsdag 12 januari 2011

Vad tiden går sakta när man inte gör så mycket, nu ska jag snart plocka fram färgpennor och papper, så ska jag få lite färg i min tillvaro. Jag mår bra av att kladda, behöver inte tänka så mycket utan bara måla på, otroligt rogivande.
Helst idag då jag stundtals känt mig otroligt frustrerad över hur en del har mage att uppföra sig, uch för egoism och självömkan!!!

Den här veckan vilar jag ifrån gym, känns otroligt skönt, idag blev de nybakta bullar till kvällsfika, behöver inte alltid va kyckling och keso, man kan byta ut de mot varmkorv och bullar och en stor soffa att slappa i, så jäkla sköööönt jag njuter!!

3 kommentarer:

  1. Skööönt me en slappdag och härligt me bullar till kvällfika!!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Skulle väl kunna säga en slappar vecka!!

    Ja de e riktigt skönt.

    pusspuss

    SvaraRadera
  3. Det är du värd och kan behöva tjejen!!!!

    SvaraRadera