söndag 2 januari 2011

Ibland kan dessa telefoner driva mig till vansinne!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu när jag mobilbloggar så kan de ta en dag innan bilden har hamnat på bloggen VARFÖR grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. de står bara att de skickas, hur länge dååååååååååååååå!!

Kände mig riktigt nöjd efter benpasset idag riktigt nöjd va ja när jag kände att de va jobbigt att hålla in kopplingen på bilen oxå. Kul med ett välkänt ansikte på gymmet länge sen de fanns någon att prata me, tror jag har varit där konstiga tider under jul och ny år, blir ju lite roligare om de e fler än en själv där ibland. När jag kom hem så kunde jag inte låta bli att köra på spinny på stången fy fan vad åksjuk ja blir uchuchuch men så roligt!! vill lära mig att kontrollera farten, nu snurrar de heltplötsligt galet fort och då får ja nästan panik hahaha. Blir ju lätt att jag klamrar mig fast och ju närmare stången man e, ju mer snurrar den ju hihih. Imorgon är de första pole passet, få se om jag hinner dit har ju en ridlektion som ska användas imorgon är lite nervös men de ska bli så kul.

Nä nu ska ja kolla om det finns några nya valp bilder sen ska de sovas här, och imorgon ska jag inte kliva upp före ja vi säger 7. God natt och sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar