söndag 24 oktober 2010

Vilken intressant dag de här har varit!!

Började dagen med ett gympass med trevligt sällskap av Jossan och den här gången åkte jag dit enbart för att pumpa upp mina mucler hahahaha jap så fånig är jag!! Försökte till och med få på mig lösögonfransar inne i omklädningsrummet fy fan vilket pussel slutade med att jag hade svart lim runt hela jävla ögona bara gnugga bort limmet och sminka om sig, trodde inte de va svårt att sätta fast fransar. Fick va utan i alla fall, måste öva på de där.

Sen va de dags för en fotografering på polefit, så kul de va!! jätte roligt att prova på att bli sådär proffsigt fotad Fredrik är dessutom en riktigt vänlig och duktig fotograf. Men inte är de så lätt att hänga upp och ner och åt alla möjliga håll och dessutom helst åt rätt håll och sen att försöka att inte se så ansträngd ut hahaha, hoppas de i alla fall blev ett bra kort då är jag nöjd.

Sen har vi fått vara och hälsa på Sandra och Peters nya lilla mirakel Ville ojojoj vilket fint barn, riktigt söt Ludvig tyckte de va jätte spännande att se en så liten människa.
Näe nu hoppas jag att vi snart får se han igen, så mysigt att hålla i en bäbis.

Nu i kväll ska jag bara sitta i soffan med datorn i knät och fjärrkontrollen i andra handen så skönt de ska bli men först behöver ja lite kaffe.

2 kommentarer:

  1. De va trevligt ni kom ut en sväng, och o ja, jag tror Ludde mer än gärna skulle vilja ha en sån liten människa hemma....men men det är ju mamma som bestämmer sånt eller hur, för dom går ju inte å köpa som jögga föreslog :-). Hoppas du får se bilderna snart och att du blir nöjd, då får du köpa några och förstora upp på köksväggen hahaha de skulle va kaxit....kram

    SvaraRadera
  2. Han va ju så fin liten och söt!! Näe de e ju synd attt dom inte finns på ica, vore ju enkelt.
    Klart jag ska!! ska ha en ego vägg!!!
    Kanske en foto tapet hahahaa näe!!

    kramkram

    SvaraRadera