måndag 11 oktober 2010

Ibland kan jag känna mig så tacksam över de jag har, tänk bara vilken tur man har om man får ha friska barn egentligen så är de nog de enda viktiga. Idag fick jag även veta hur jag i framtiden eller ett tag framöver ska planera livet med jobb och familj oxå, blev så glad över att vi faktiskt kommer att ha möjlighet till att skaffa oss en hund känns som att jag håller på att längta ihjäl mig. Nästan som att vänta barn, fast nu väntar vi på en liten lufsig valp som ska få bli en del av våran familj.

Idag startade dagen med ett rygg pass, och sen en kaffe hos Jossan, Jocke och lilla Emmy som fyllde ett år idag. Fick skämmas över att jag inte hade någon present åt hon.
Sen har jag och Tilda varit i stallet och grejat på ridit och mockat skit, de e oxå något som jag är glad över att få göra, att få tillbringa tid i stallet igen. Nu kan jag även börja känna mig lite trygg bland dom hästar som är i stallet, kände mig lite rädd för dom i början men nu känns dom ganska så ofarliga.

Imorgon har jag en riktig tjej dag att se fram emot på jobbet jag Linda och Jea jobbar de ska bli riktigt roligt!!

3 kommentarer: