söndag 31 oktober 2010

Har nog dragit på mig en inflammation i mina armar fasen oxå hoppas de går över snabbt, smörjer med Voltaren gel de funkar faktiskt sen får jag hoppa över dagens träning. Få se hur jag gör med stång träningen i morgon vill ju va me ju!!!

Idag är jag sugen på en loppis runda.Hoppas på riktigt fina fynd och att svöärmor kan följa mycket roliga att få sällskap. Tänk att gamla saker kan va så intressanta.
Sen blir de en sväng på ett badhus brrrrrrr kallt gillar inte att frysa ska försöka få me mig j så att jag kan fly in i bastun en stund de vore skönt.

6 kommentarer:

  1. Lät inge bra me armarna! Jobbar du imorrnkväll eller???
    Hoppas du får en härlig söndag!
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. ja varför skulle ja inte de?

    SvaraRadera
  3. hade jag bott närmre hade gärna jag och plutt följt me på loppis :-). sandra

    SvaraRadera
  4. Ja men Sandra du kan ju följa nästa gång då kan ni äta mat me oss sen. Vetu idag hitta jag fynd åt Tilda ridstövlar (jätte fina för en tia)
    och ett par vet inte vad dom heter kan de va chaps som man har fast bara kring smalbenen äh skydd för vader nya oanvänd för en tia.

    kramkram så syns vi snart hoppas ja.

    SvaraRadera
  5. Hej tjejen.
    Hur känns de nu i armarna?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja de e bätre.

    ses snart??

    KRAAAAM

    SvaraRadera