fredag 22 oktober 2010

Ytterligare en bra dag, både hemma och på jobbet, jag och Linda har suttit i soffan och babla och tiden den bara rann i väg, tiden går fort när man har kul!!

Har köpt mig ett par lösögon fransar idag som jag tänkte klistra fast tills på söndag, tror de blir fint ja. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska ha för överdel tror att de får bli en vit sport bh och mina fina svarta hottisar som jag fick av Jossan dom e riktigt sköna !! känns nästan som att man går naken, har även långbyxorna till dom och dom e lika sköna jätte skönt tyg.

Jaha idag blev de ett ben pass vart riktigt slut i mina stork ben har verkligen inga som helst anlag till att få stora muskulösa ben, men ibland kan jag nästan tycka att de blir lite förbättringar, jaja så länge dom inte blir smalare så är ja nöjd, de e i alla fall ganska kull att dra på sig ett par jeans efter ett ben pass tror dom känns lite tajtare hahaha!
Annars så har jag suttit vid datorn och kollat om jag skulle hitta en sömmerska här i stan, är de någon som vet av en? Tror de ska finnas en i byn men jag har inte riktigt koll på vad hon syr, hur som så måste hon ju va bättre än mig på att sy.

Imorgon blir det åter jobb känns bara kul de och på söndag då får jag se lilla Ville för första gången.

2 kommentarer:

  1. Finns ju inte ingen gilla knapp här... men skriver GILLA!!!Kram snygging

    SvaraRadera
  2. de e ju de som saknas på bloggar.

    kraaaam på dig me

    SvaraRadera