onsdag 20 oktober 2010

Vilken dag de här ska bli!! Ska möta upp mamma om ett tag, ska handla vinterkläder åt Tilda och traska runt på stan. Vilken skillnad det är på mina barn dom är som natt och dag!! Iallt dom gör Tilda är lungn och Ludvig är de alldrig lungt kring.
Och på morgonen kan jag säga att det är KAOS!! Ludde han är som en liten robot han gör de man ska göra på morgonen och han gör de i väldigt bra fart. Tilda däremot, jag blir galen på henne!! hon kan inte skynda sig hon är så seeeeg på morgon att det går inte att göra saker saktare än vad hon gör. Allt tar tid och vi som bara har en toa och hon bosätter sig där inne och näe inte vill hon va där om någon annan är där inne. Vilken tur att jag än så läge kan säga åt henna att hon vackert får dela toa ja när hon kissar så kan faktiskt Ludde borsta sina tänder där inne fast hon är där. Hon är åtta år nu och de här blir nog värre när hon bli äldre, hur fan ska de gå när hon ska börja sminka sig och greja på??

Aja idag ska min kropp få vila och sen måste jag börja äta mera, de känns som att jag behöver mera energi i början av veckan eftersom att jag har fler träningspass då, och nu kommer det nog att vara så att jag ska köra gym och pole på måndagar och gym på tisdagar de känns bra i kroppen men jag behöver mera mat, brukar vara galet sugen på allt möjligt då och det måste ju va för att jag får i mig för lite, onsdagar får jag ta en vilo och stalldag och sen gym tors och fredag och sen vill jag hinna med ett op pass och sköna promenader.

Idag ska Tilda rida och jag ska följa med henne på en ridtur och sen ska jag mysa och pysla om Palle lite de blir mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar