lördag 16 oktober 2010

Jaha ska försöka blogga lite, har tappat suget för de lite facebook är så mycket roligare, eller hur Jossan!!! jag som aldrig skulle skaffa de är helt fast i de hahaaa.

Jaha här är de bara bra livet flyter på som vanligt och dagarna ser som ganska lika ut.
Dagar är dessutom ganska fullspäckade emelanåt, och ibland känns de som att vi byter av varandra här hemma med alla olika intressen som vi har. Men jag tror vi mår bra av det, för när vi väl ses så har vi mera att prata om. Tycker de e roligt att Jörgen har hittat ett intresse som han trivs me oxå Thai boxning är ju sjukt roligt, blir lite sugen på att börja jag me igen helst när jag ser att han är så taggad. Men tyvärr så har ja inge tid över till de jag har gymmet och stången och stallet med Tilda och gympan med Ludde de får räcka.

Näe lördagar måste ju va den sämsta teve kvällen på hela veckan, vilken katastrof fy inge bra tur de finns internet, de däremot är ju helt fantastiskt eller snarare Face book helt underbart ju!! man kan prata med folk och samtidigt leta upp folk som man tappat kontakten med riktigt roligt!!

Näp nu ska de duschas och plockas fram lite promenad kläder för imorgon.

2 kommentarer:

  1. Heeeeeeeeeeeeej. Tur vi har facebook så man kan vara social när barnen somnat;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja va tråkigt de va före nu kan man ju ändå nästan umgås me folk, i alla fall prata.
    Idag är jag skit trött vet inte va de är ont i huvet har jag oxå, måste skaffa fram lite kaffe är helt utan bara druckit en kopp idag och de va svagt.

    SvaraRadera