fredag 29 juni 2012

Nästa helg ska teamets Jennie upp på scen igen på Tammer pokalen, ska bli suuuper kul att se hon.
 Och att äntligen få träffa alla andra i teamet. Jag åker endast upp över dagen gick inte att lösa så att jag kunde va borta hemifrån den helgen, Men de räck gott och väl för mig att va borta över dagen så hemma kär som jag e.

Nu börjar folk ha nedräkning till semestern och jag e då glad över att ja inte har semester än svin kallt ute idag när jag va ute och red så hade jag både ett underställ och en höst vindjacka, helt sjukt ju!!!! Så jag väntar och hoppas på sol från och med vecka 29.

Känner mig helt slut och så ska jag iväg på jobbet snart, jobb hela helgen inte så sugen på de måst ja sägga. Dagen träning blev framsida ben (lätt) och efter de så vart de en ridtur.
Tilda har sina tjej kompisar här som ska sova över här så hon fick hoppa över ridningen idag, tur för mig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar