måndag 4 juni 2012

                                 http://se.betterbodies.se/womens/pants/fitness-long-tights-black-lime/

Tycker dom där byxorna e riktigt snygga, skulle va bra att ha ett par som är tajta hela vägen skulle va perfekta att cykla i.

Dagen har varit bra, promenerat me hundarna tränat och tagit hundarna på en stats tur Riva älskar att gå på stan och de funkar kanon me henne. Däremot så har Roffe de inte lika enkelt, han bli ju så ivrig. Tror inte den förra ägaren har haft han på stan, nu är han då helt slut skönt tycker jag för han har mycket mera energi än vad Riva har.

Ja annars då lite halft less är jag på en del saker typ jobb. Har ingen aning om hur jag ska jobba till hösten och de stör mig så sjukt mycket!!! Blir ju åt kommunen inom vården men vars? de vete fan, och de blir säkert bra vars jag än hamna. Har nog trivts på dom flesta arbetsplatser ja varit på, sen hoppas jag att inom dom två närmsta åren i alla fall ha påbörjat en utbildning mot mitt dröm yrke!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar