söndag 24 juni 2012

Multimedia message

Måst sägga att de va inte många på gymmet idag.
Fick till ett bra pass och äntligen är punkan på min cykel lagad så jag kunde cykla de gilla jag. Gick förresten och fundera på mina tävlingsplaner och i år då blir de ju Lucia för min del, men sen om ett par år eller så, så vill jag värkligen köra SM de vore riktigt kul.

Och annars så har dagen varit bra. Åkte me barna till mamma och pappa en sväng.
Dom bo ju så härligt nu, en liten stig ner till en väldigt enskild badstrand så härligt att hundrna och barna kan röra sig precis som dom vill!!.
När vi kom hem så åkte vi ner till sjön och fiska hela familjen, fick ett par abborar som vi koka åt katterna ja ids int stå och rensa dom så de blir oftast kattmat av de vi fiska upp.

Längtar riktigt mycket efter semestern nu, ska bli så härligt att va ledig och bara ta dagen som den kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar