fredag 1 juni 2012

Multimedia message

Och så va de dags att jobba helg igen. känns inte som att de bli mycket annat än jobb när man gå på helgen. 12-21 lör-sön Fast ja had ju tur idag att de va en som behövde byta ett pass så jag fick jobba dag idag istället för kväll. Så då bli de träning ikväll wehee framsida ben bli de.

Såg föresten att mitt hår har blivit väldigt långt, wooom så väx de som ogräs. Undra om ja ska klippa av de ordentligt, eller iallafall klippa lite och göra de lite sommarfint. Prioriterar nog inte mitt hår så värst just nu hela de ytre falerar nog, orka fan inte piffa och ha mig de kommer långt ner på listan.
Tänker att jag ska anstränga mig mer me hår och så, men ja tar mig inte för de helt enkelt.

Igår va jag och Tilda och prov red en ponny, och den va ju hur fin som helst så nu hinner man ju bli kär i den me. Ska bli riktigt mysigt att få ha hon under sommaren.
Så är de ju tur att jag e liten så då kan även jag ta mig en ridtur ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar