torsdag 7 juni 2012

                     
                                          Lunch i parken efter träning, härligt med lite vardags lyx!!

Blev inge träning igår mådde inte alls bra, fick riktigt ont i huvet och kände mig galet trött så efter jobbet åkte jag  hem, åt en halvliter glass och gick och la mig.

Så idag vart de ett super bra pass kände mig pigg och stark i kroppen härligt!!!

Däremot så är inte min livs situation den bästa just nu, ibland kan man som inte göra så mycket åt den heller när beslut ligger hos någon annan.
Detta resulterar i att jag sover piss dåligt och är mest bara allmänt stressad vilket jag hatar!! Har ju nog lätt att stressa upp mig över de mesta. När då vardagen e lite upp och ner är jag så otroligt glad över att jag har folk runt omkring som gör min vardag mycket roligare. Är även super glad över att jag har ett intresse som jag brinner för gissa vaaad!! Självklart är de ju Gymmet, finns ju inget härligare sätt att koppla av på än att plugga in bra musik i örona och få köra ett riktigt hårt gymm pass, underbart!!!

Oj nu måst jag dra till jobbet, sista kvällen sen tar jag helg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar