torsdag 28 juni 2012

Multimedia message

Är otroligt tacksam över att jag har två grymma sponsorer stort tack till er Better Bodies och
Ultimet nutrition. Dom har grymma produkter båda två!!! Och är även så glad över att lilla jag fick komma med i Helens team Team forever fitt by Better Bodies. Trodde aldrig att jag av alla sökanden skulle komma me bland dom 10 som skulle bli intagna, så jag vågade faktiskt inte säga att ja ens sökt till dom jag känner. jörgen och mamma va nog dom enda som viste att ja sökt.

Nu längtar ja tills min diet börjar hihi ska bli härligt att få se kroppen skalas av vecka för vecka. Har även funderat på ett nytt namn till bloggen hohooo ska döpa om den när dieten startar;) Fram tills diet start så strunta ja helt i hur formen e jag e nöjd me hur den ser ut och jag njuter och unnar mig de ja e sugen på, men de e ändå bra mat som jag gillar så när jag sägger att ja unna mig saker så är de typ att ha möjligheten till att tex äta ute eller äta bröd och smör typ och nu på sommaren så älskar jag att grilla korv nere på stranden så jäkla gott.
känner mig sund och stark och de e en otroligt skön känsla tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar