torsdag 21 juni 2012

Multimedia message

Lite av våran vardag.Kvällsturer ner på stranden.
Vanligtvis tar vi me oss grillkorv, men igår blev de tårta direkt ur kartången. Ett par skedar me bara så drog vi ner på stranden. Träffa lite trevligt folk mysigt. Ibland så träffa man folk som e vansingt enkla att prata me och de e så kul.

Nu sitt ja här på jobbet har önskat en trevlig semester till en jobbar kompis och inser att jag har min semester alldeles för sent!!!
Och sen jobba ja ju bara en liten stund med mina fantastiska jobbar kompisar här innan de e dags för mig att byta ställe. Men de blir kul att gå vidare till något nytt och mina tjejjer här dom ska jag ju få träffa ändå.

Ja imorgon är de ju midsommar oxå. Vi får en lungn och skön midsommar som vanligt
Vi är ju inga party människor, skönt tycker jag.

Så trevlig midsommar önskar jag er där ute!!

2 kommentarer: