måndag 2 april 2012

Men va konstigt jag tror att Jörgen glömde bort mig, skulle ju följa me in till stan men han åkte nog utan mig, va faaaan hur kan han glömma bort MIG!!!

Sitter och funderar på de här med doping. Och de skrämmer mig att de känns som att folk har en så öppen syn på de där med att dopa sig och stoppa i sig en massa dynga!!!!
VARFÖR!!! Har man för fan inte gått för långt då?? Träning ska ju vara kuuuul ju!!
Ännu värre är de med dom som ställer sig på en tävling scen dopade, kvitta om de e preparat som gör en hårdare eller större eller va fan de än är, så tycker jag att de är riktigt uselt!!

Sen de här med tuttar efter att jag tävlat för första gången så fick jag sjukt många frågor om jag skulle göra större tuttar som många andra har, och här kommer ett svar till er!!!!!
NEJ FÖR HELVETE!!!!!

Vist har tanken funnits där emellanåt men jag har med tiden lärt mig att tycka om mina småsmå tuttar.
ALLA MÅST FÅ TYCKA OLIKA!!!!!

Jag skulle aldrig trivas i ett par bröst för de e inte jag, de vet ja!! jag gillar ju att vara platt och inte ha något i vägen. Dom gånger som jag har varit gravid och svält upp ca 25kg så har jag avskytt min kropp, inte gillat magen röven och inte heller att ha större bröst.
Så nu har jag kanske varit lite privat här på bloggen brukar hålla mig ifrån de, men ibland känns de skönt att bräka ur sig.



2 kommentarer:

  1. Kloka funderingar! Doping är verkligen skrämmande och ännu mer skrämmande är att flera verkar tycka att de är helt okej, sjukt!

    Alla är vi olika och gillar olika, tänk om människor kunde acceptera de också....

    Du får vara tydligare nästa gång du vill följa med in till stan ;o)

    Ha en skön påskhelg!

    *kram*

    SvaraRadera
  2. Ja riktigt skrämande och gud vet vad de gör med kroppen.

    Jodu de gäller att vara över tydlig när man prata me karana.

    kram och ha en fin kväll :)

    SvaraRadera