lördag 31 mars 2012

Paket ifrån dom bästa sponsorerna!!

Nu klarar jag mig ett tag till med protein, ca 7,5 kg protein kanon ju!!! härligt att kunna välja mellan lite olika smaker!!! beställde även lite koffein tabletter weheeee!! perfekt att svälja ner en på morgonen och sen bara traska ut på en promenad och njuta av den underbara naturen , snart hoppas jag på att få se årets första tussilago men de lär ju kanske dröjja ett tag till.

Fick även hem lite nya träningskläder ifrån Better Bodies, älskar byxorna har dom även i rött sitter toook bra.
Har faktiskt lyckats dra på mig en förkylning igen, hade nog lite feber igår och sov ända till klo 9 idag gaaalet länge ju. Däremot så fick jag och Jossan och våra tösar ses idag, jätte mysigt att äta lunch och sen traska runt en stund på stan.

Vetni föresten att nu vet ja vad jag ska söka in på för utbildning hahaha, men va de e kommer jag inte att ta upp här. Inte förns jag har tagit mig in på utbildningen, tills dess håller jag de hemligt hihihi äntligen vet ja vad jag vill bli när jag blir stor. Skulle vara ett sjukt roligt jobb!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar