lördag 28 april 2012

Vist är de fin färg på den, jag gillar gult!! Men den finns ju även i andra färger kika in på länken.                    http://se.betterbodies.se/womens/tees/
Då va de lördag igen, och de känns så skönt för jag e lång ledig typ i en vecka så jag har passat på att göra saker här hemma. Har varit på Ikea en sväng och äntligen efter7 år så sitter de rullgardiner i dom flesta fönster.
Vi har även börjat fundera på olika lösningar för en liten renovering här hemma, och jag längtar galet mycket att få börja riva, de ska bli så kul!!!!
Idag har de faktiskt känts som att våren e här vi har lite snö kvar på en del ställen, men de borde va borta inom ett par veckor. Så idag har vi varit ute en hel del plockat fram studsmattan åt barna, dom har längtat efter den speciellt Ludvig han älskar att göra volter. Skulle vela sätta upp en typ hinder bana åt barna med olika stationer typ lite lianer och ställningar som dom kan klättra i, måste nog prata med min lille bror som jobbar som ställningsbyggare och se om jag skulle kunna få låna lite material av hanns jobb, de skulle man ju säkert själv kunna ha användning av.

Träningen gick hyfsat bra idag, men jag vill nog att morgondagens pass ska gå bättre, ska faktiskt få sällskap imorgon och sen bju på lunch så de blir kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar