söndag 22 april 2012

                                                           
                                                                VIST ÄR DEN SNYGG!!!

Den finns i två färger till och ni hittar den här, jag har skickat efter en tihiii, kan bli en sommar favorit!!

                                   http://se.betterbodies.se/womens/tanks/printed-slub-tank-black/

Ben passet idag blev sjukt jobbigt!! men så underbart!! Ska ju få en grym RÖÖÖV!!

Nu när både Frida och Anna i Teamet har tävlat och de har ju gått så sjukt bra för dom båda två.
 Så blir man så otroligt peppad på att  tävla själv oxå,
oooh vad jag längtar så efter att påbörja min diet ( börjas i augusti) och sen ställa mig på scenen ska bli så sjukt roligt och den här gången vet ja ju vad jag ska lägga ner mer tid på och vad jag ska fokusera mindre på och vad jag inte alls ska lägga ner tid på.

Känns som att vi har så otroligt bra möjlighet till att få så bra hjälp av både våran coach Helen Ahlson och ett även ett stort stöd av hela teamet.
Helen har jag verkligen tänkt passa på att ta hjälp av, och de ska bli riktigt spännande!!
känns väldigt tryggt att ta hjälp av hon oxå vilket jag tycker e super viktigt!!
Man måste våga fråga och känna att den som hjälper en tar sig tid med en, annars bli de bara en massa stress och de e ju verkligen inge kul speciellt om man går på diet.

Nu ska jag ta och gå ut me hundarna, tror dom vill ut i vår solen och de vill ja me.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar