tisdag 19 april 2011

Vilket underbart väder, älskar våren så himla härligt!! något som jag gillar är att gå på promenader och upptäcka nya vårtecken, längtar tills de e sådär härligt vårgrönt ute.

Jaha snart är de påsk och jag är LEDIG de e ju helt fantastiskt!! Dessutom så har jag och Jörgen en hemlig överraskning till våra barn ihii inget som är klart än, men jag håller tummarna på att vi ska hinna klart så att de ska gå att ordna.

Just nu är jag sugen på att pola längtar till nästa op som blir på fredag!! hemma blir de oftast att man gör ett par trix när man blir för sugen eller inspirerad av något klipp på nätet.
Så himla kul att träningen bara flyter på så bra nu, både på gymmet och på stången ;)
Idag blir de Surf med Tilda, ganska avslappnande att sitta och titta på när hon har ridlektion, Evelina e riktigt duktig med tjejerna, skönt att som förälder känna sig trygg med ridläraren, hon löser de mesta hon. Ibland kan jag inte fatta hur hon kan va så lugn, själv skulle man ha sprungit runt helt hysterisk där nere på banan hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar