lördag 23 april 2011

Vilken härlig helg!!

Har fått leka frisör, klippt och slingat Sandra, kul att det funkade att sätta upp håret i en tofs mitt på huvet och snurra ihop de och sen bara klippa av de, de blev som uppklippt, kul ska klippa mig så jag me nästa gång!!

Idag har vi haft besök av Jossan, Jocke och Emmy mysigt, i sommar hoppas jag att vi får besök av er oftare och många många vin kvällar med massor av fnitter.

Jaha i helgen har de inte blivit många träningspass har bara velat vara hemma och mysa och äta, så skööönt!! Ryms nog lite mera glass i mig nu, ska ner och fika snart!!

4 kommentarer:

  1. Låter som en härlig helg :)
    Du är inte arg på mej som inte hängde med på OP då? :/

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja snurrtricket funkade kanon!, gick dessutom att borsta mitt hår enkelt imorse :-)

    kram kram

    SvaraRadera