fredag 1 april 2011

Längtar efter soool och värme, fast mest längtar jag nog efter att bara få vara ledig en längre tid, ska bli skönt att åka bort nästa helg de blir bra de, barna ska få åka slalom och jag och Riva ska sitta ute i solen och sola. Nu är de snart dax för in handling av en ny mobil laddare igen!! de här blir den tredje som Riva har tuggat sönder. Ikväll ska jag och barna ha riktigt fredags mys ska laga god mat och sen ska vi mysa i soffan framför en film, de ser jag fram emot!! Jörgen han ska på någon jobb grej så då får jag ha teven helt för mig själv senare ikväll, eller kanske ska jag passa på att rita lite förslag på min tatuering som jag vill göra skulle helst vela göra den nuuuu!! men ja tror jag ska vänta med den till efter jul nästa år.

2 kommentarer:

  1. Skumt!! Elva tuggade sönder våra laddarkablar också! Är det något magiskt godis i dom eller?? Kanske ska smaka ikväll :P

    SvaraRadera
  2. Så störande!! dom e ju fan inte billiga heller min laddare gick på 240kr helt galet.
    Ja dom e nog sköna att tugga på lite sega och sen lite hårda i mitten. Glöm nu inte att dra ur den före du testar.

    SvaraRadera