söndag 3 april 2011

Längtar till kvällens träning, blir så frustrerad över stången hemma, får inge grepp bara glider,
sen har jag börjat få handsvett direkt då jag tänker på en stång, måste va psykiskt. Hoppashoppas att jag får till ett grymt grepp i kväll. Imorgon har jag en sminkning att se fram emot! har ju presentkort som inte har blivit använda så nu har jag äntligen bokat in en tid för sminkning skulle vela bli lite vår fräsch. De e något som jag skulle vela lära mig att göra tuffa extrema sminkningar eller kanske kroppsmålningar, tror att de skulle va riktigt kul.
nu ska jag slösurfa vidare, kanske kolla lite klädsajter och resetips. OOOH vad jag längtar bort nu, vet iallafall att jag vill dyka. Har bara dykt två gånger i Sverige, jag tycker inte de va så mycket att se i grumliga ångerman älven, kanske va de för att jag tyckte de vaotäckt att bege sig långt ut så jag va nog mest i strandkanten och grumla upp allt slem från botten, en gädda såg jag men de va nog de enda. Skulle va så kul att dyka och kanske vågar sig lite längre ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar