tisdag 12 april 2011

Tvär less känner jag mig nu på en del grejer som kanske vore lite dumt att svära ur sig här på bloggen. Menmen så kan de va ibland, man kan ju inte välja bort allt och alla som irriterar en,
näp ibland får man vackert bita ihop.

Igår så började i alla fall jag och Riva en valp kurs, de ska bli riktigt roligt, roligt att Linda och
Celma är på samma kurs:) Jag hoppas på att jag och Riva hittar något som vi gillar lite extra, ser framemot att prova på lite spår med henne, lydnad e hon nog för trög för, så de har jag nog redan uteslutit.

Idag ser jag fram emot ett härligt gym pass, LÄNGTAR!! vet inte om de blir ben eller rygg, hmm vi får se vilken del av kroppen de blir. Senare i veckan så har jag oxå en rolig grej att se framemot, mer om de får ni kanske se nästa vecka eller ännu senare eller inte alls:) ihiii så kul me små roliga händelser att se framemot.

2 kommentarer:

  1. kul me hundkursen, hoppas de gick bra
    för er :-)

    SvaraRadera
  2. jo de här blir nog en intressant upplevelse, roligt att lära sig lite nya grejer, och att träffa lite nytt folk.

    SvaraRadera